شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

شلوار مام استايل

آشنايي با جديدترين متدهاي ديجيتال ماركتينگ

۳۸۶ بازديد

يكي از شيك ترين و خاص ترين لباس ها براي استايل كژوال، شلوار جين مام استايل است كه داراي فاق و زيپ بلند مي باشد. اين مدل از شلوار جين، فرم شلوارهاي بگي را دارد كه معمولا پارگي و ساييدگي ندارد و با داشتن حس زنانگي بيشتر، جايگزيني مناسب براي شلوارهاي جين مدل (Boy Friend) بوي فرند مي باشد و مي توانيد از آن براي قرارهاي ناهار يا يا حتي يك شب بيرون رفتن شهري با دوستانتان استفاده كنيد.  

 شلوار مام استايل

شلوار مام استايل

شلوارمام استايل  دو قد كوتاه و بلند و كمري با فاق بلند دارد. بلندي فاق اين مدل شلوار تا بالاي ناف است و از پشت تمام باسن را در برمي‌گيرد. همين مورد سبب مي‌شود كه باسن را بيشترازسايز اصلي و مدل آن را صاف نشان مي‌دهد. ازويژگي‌هاي ديگر شلوار مام استايل اين است كه تنگ نيست، به پا نمي‌چسبد و كمي حالت آزادي دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادي آن كم مي‌شود و كمي از قسمت بالا تنگ ‌تر است. شلوار مام استايل اساسا به شلوار‌هاي جين آبي روشني گفته مي‌شود كه راسته هستند. يعني در قسمت ران و زانو تقريبا برشي مشخص دارند و با توجه به مد امسال، كمي در قسمت ساق تنگ‌تر مي‌شوند؛ گاهي اين برش از بالا تا پايين كاملا يكسان است. شلوار‌هاي مام استايل معمولا فاق بلندي دارند و گودي كمر را كاملا پوشش مي‌دهند. اين سبك از شلوار جين براي افراد با فرم اندام ساعت شني بسيار مناسب هستند. همان‌طور كه آن‌ها را به تن افراد مشهوري مانند كيم كارداشيان ديده‌ايد. اين نوع شلوار باعث مي‌شود تا پايين‌تنه شما بلندتر و صاف‌تر به نظر برسد.

جيب‌هاي بزرگ و مشخص در پشت شلوار مام استايل يكي ديگر از مشخصه‌هاي اين سبك شلوار جين است. ويژگي ديگري كه براي شلوار مام استايل مي‌توان برشمرد، ضخيم بودن پارچه اين شلوارهاست. با تا زدن لبه‌هاي شلوار مام استايل، اين ترند مامان ‌پوش دهه هشتادي را به استايل جديد خود بدل كنيد.

 

چگونه شلوار مام استايل را ست كنيم؟

شلوار مام استايل در فصل تابستان معمولا با تاپ و نيم‌تنه يا تي‌شرت‌هاي سايز بزرگ ست مي‌شوند. براي استايل خياباني شلوار مام استايل را با مانتو‌هاي جلوباز اسپرت و كوتاه ست كنيد. شلوار مام استايل تقريبا با هر نوع كفشي مناسب است. اگر تيپ اسپرت و راحت را مي‌پسنديد، از كفش‌هاي كتاني و اسنيكرز استفاده كنيد. اين سبك شلوار جين با كفش پاشنه‌دار هم براي دختران جوان خيلي جذاب به نظر مي‌رسد. در فصل پاييز يا زمستان با پليور‌هاي بافتني و اور سايز، كت پشمي، بوت يا نيم بوت و… به راحتي ست مي ‌شوند.

 

شلوار جين مام استايل چگونه معرفي شد 

امروز با تغيير سليقه مردم همه چيز مي تواند مجدداً ترند بشود و به سطح محبوبيت بسيار بالايي برسد شلوار جين مام استايل توسط برند Topshop اولين فروشگاه مدي بود كه مجدداً به عنوان يك ترند به سوي مصرف كنندگان جوان معرفي شد و بعد آن برندهاي پرطرفدار جوان بين جوانان مانند ASOS و h&m آن را دنبال كردند به طوري كه امروز اين شلوار هاي جذاب اجناس داغ و پر طرفداري هستند كه حتي برندهاي لوكس نيز آنها را در مجموعه لباس‌هاي خود قرار مي‌دهند

اين شلوارها ترند ها ترند هاي قديمي بودند كه در سال ۲۰۱۸ به اوج شهرت مجدد رسيدند و تا سال ۲۰۱۹ نيز در اوج بوده اند شلوارهاي مام استايل از گذشته تا امروز مشاهده مي شدند و امروزه مي توانيد انواع مختلفي طرح هاي آنها را پيدا كنيد

 شلوار مام استايل

شلوار مام استايل با چه كفشي بپوشيم

شما مي توانيد اين شلوار را با انواع كفش ها ست كنيد و محدوديتي براي استفاده از كفش ها وجود ندارد اما كتاني هاي سفيد مي توانند گزينه هاي بسيار بهتري باشند كتاني هاي سفيد به خوبي اين قدرت را دارند كه استايل شما را بسيار متمايز و چشم‌نواز تر كنند

شلوار مام استايل را مي‌توانيد با كتاني و كفش هاي روزانه خود نيز ست كنيد اگر قصد پياده‌روي داريد اين شلوار را با اسنيكرز ها نيز مي توانيد بپوشيد كفش هاي پاشنه بلند نيز براي ست كردن با اين شلوار مناسب هستند و در بين خانم ها طرفداران بسياري دارند

نكته : اگر مي خواهيد در ترند مام استايل كمي به سمت مدرن بودن برويد مي توانيد پاچه شلوار را كمي تا بزنيد تنها تفاوت ميان مام استايل هاي امروزي و گذشته همين تا زدن پاچه شلوار اندازه ۲ سانتي ميباشد كه ميتواند استايل بسيار متمايز و جذابي براي شما بسازد

 

شلوارهاي مام استايل براي چه اندامي مناسب است؟

زماني كه براي اولين بار شلوار مام استايل پا به دنياي مد و فشن گذاشت، به دليل راحتي كه در استفاده داشت، مورد استقبال مادران قرار گرفت. اما پس از گذشت زمان و با روي كار آمدن دوباره اين شلوارها، تمامي افراد با هر اندام و سايزي از اين استايل جذاب استفاده مي‌كنند. با اين حال اگر به دليل فرم هيكل و اندام خود تا كنون از پوشيدن شلوار مام استايل خودداري كرده‌ايد، بايد بدانيد اين شلوارها براي تمامي افراد چاق و لاغر، كوتاه و بلند جذاب و زيباست. در واقع فاق بلند آن موجب مي‌شود تا اندام شما شكلي مخروطي داشته باشد و همچنين قدتان بلندتر به نظر برسد. البته فراموش نكنيد اين شلوار به دليل فرم گشادي كه دارد براي افرادي كه قدشان كوتاه است و چاق هستند گزينه مناسبي نخواهد بود.

 شلوار مام استايل

تفاوت شلوار مام استايل و شلوار مام فيت چيست؟

شلوار مام فيت نيز از ديگر انواع شلوار جين است كه در صنعت مد و فشن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. هر چند كه ظاهر اين 2 مدل شلوار بسيار شبيه به هم هستند و هر دو داراي فاق بلند و ظاهري گشاده هستند اما مام استايل از پارچه‌هايي تهيه مي‌شود كه غير كشي هستند اين در صورتي است كه شلوار مام فيت از پارچه هاي كشي توليد مي‌شود. همچنين مدل آن مي‌تواند راسته يا اسكيني باشد. از ديگر مواردي كه مي‌توان به عنوان تفاوت شلوار مام استايل و مام فيت برشمرد، اين است كه مام استايل در قيمت ران و ساق گشاده است اما مام فيت مي‌تواند در قسمت ران و ساق پا گشاد يا تنگ باشد.

 

شلوار مام استايل با چه اكسسوري هايي ست مي شود

زماني كه از اين شلوار استفاده مي كنيد اگر لباس و كفش مناسب را انتخاب كرده باشيد با توجه به چند نكته هوشمندانه مي توانيد استايل فوق العاده با اكسسوري ها بسازيد شما ميتوانيد بهترين استايل هاي كژوال را با اين شلوار و اكسسوري هاي مناسب براي خود بسازيد. اگر در فصل‌هاي سرد سال هستيد بافت گشاد همراه با نيم بوت و شلوار مام استايل و اگر در فصل گرم هستيد يك تيشرت يا تاپ همراه با مانتو جلو باز و شلوار مام استايل گزينه مناسبي است. همچنين براي زيورالات نيز مي توانيد از انواع زيورآلات استفاده كنيد فقط نكاتي كه در انتخاب زيورآلات وجود دارد را در نظر بگيريد به عنوان مثال به رنگ پوستتان دقت كنيد و با توجه به اين كه چاق يا لاغر هستيد زيورالات ريز يا درشت مناسب با خود را انتخاب كنيم.

 

اين شلوار هاي جين را چگونه بشوييم

اين شلوار نيز با توجه به اين كه جنس جنين دارد و روش نگهداري آن مطابقت مي‌كند با تمام جين هاي ديگر مي توانيد تقريبا آن را با لباس هاي همرنگ شستشو دهيد همچنين مي توانيد براي حفظ كيفيت اين لباس از شوينده هاي مناسب و نرم كننده هاي لباس نيز استفاده كنيد براي خشك كردن شلوار نيز آن را در هواي آزاد قرار بدهيد اگر شلوار شما از يك برند معتبر تهيه شده است برچسب مراقبتي لباس درون آن وجود دارد و مي توانيد با مراجعه به آن روش صحيح شستشوي اين لباس را پيدا كنيد.

 

https://penzu.com/p/a4ab5a22

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.